Tarkoituksena oli kirjoittaa jo päivällä, mutta se vain jotenkin jäi. Illalla (/yöllä) tuppaa tulemaan niin helposti masentelutekstiä. Kesälomaa jäljellä vielä kaksi viikkoa, mutta pitäisi alkaa niitä koulujuttujakin pikkuhiljaa miettiä. Vaatteita, kaikenmaailman tarvikkeita ja muuta sälää. Alkaa hiukan masentaa, kun ajattelenkin koulua, taas aikatauluja koko vuosi. Kummallista, vaikka muuten olen aika järjestelmällinen ihminen, niin aikataulutettu elämä ahdistaa. Ristiriitaista, kun jos ei ole mitään jota pitäisi tehdä, niin en minä yleensä teekään mitään. Loma on lomaa ja minä vietän sen lomana.

Eilen tuli katsottua Corpse Bride, rakastan<3 Pakko oli laittaa teinisydän, vaikken yleensä käytäkään, mutta Tim Burtonin leffat on ihkuja:) Elokuvia on ihana katsoa, mutta jos käskettäisiin valita elokuvien ja kirjojen väliltä, ei minun tarvitse edes miettiä. Minä olen rakastanut tarinoita aina, äiti ja isä on lukeneet tosi paljon ääneen kun olin pikkuinen. Kirjoja olen lukenut paljon siitä asti kun opin lukemaan, eli siitä kuusivuotiaasta. Kummasti nämä tekstit aina vain tulee täytettyä sellaisella turhanpäiväisellä löpinällä, mutta sehän on minun asiani millä minä blogini täytän. Eipä tällä mitään maailmaa mullisteta vaikka minä tänne kirjoittaisin mitä.

Tänään olen taas elätellyt pienimuotoista "harrastustani", kerään hienoja nimiä. Miksei oma nimi voi olla yhtään erikoisempi. Ei sillä, ihan mukavahan tämä nykyinenkin on, mutta kun minä rakastan juuri erikoisempia vieraskielisiä nimiä. Varsinkin englannin- ja ranskankielisiä. Nimien keräily on mukavaa ihan omaksi huviksi.

Kirjoittaminen on ihanaa. Pakopaikka todellisuudesta, samalla tavalla kuin lukeminen ja tarinat ylipäätään. Musiikki ja kirjat; tällä hetkellä soi Didon Life for Rent -levy. Ihana, niin rauhallinen. On jännää miten monesti sitä haluaisi löytää jonkun "harvinaisemman" lempibändin/-artistin. Sitä haluaisi pitää musiikin itsellään, niin naiiviltakin kuin se kuulostaa.