Tänään keksin itselleni kesäprojektin. Kun sitä aikaa kerrankin on, niin minä opettelen kymmensormijärjestelmän. Nytkin on tekstin kirjoittelu hidasta, kun opettelu vie aikaa... Tämä on kuitenkin nyt kirjoitettu ylös, joten periaatteessa en voi livistää. Jos joku vielä joskus kyselisi, miten minä edistyn!

Tämä päivä ei eronnut monesta muusta kesäpäivästä mitenkään. Loma on ihanaa aikaa, minä en missään tapauksessa halua kouluun, mutta joskus tekemisen puute vaivaa. Ei viitsisi lähteä mihinkään kauas haahuilemaan, ja vaikkei keskustaan olekaan kuin ehkä kilometri, se tuntuu niin pitkältä^^ Huomenna minä patistan itseni kirjastoon. Tämän päivän olen (kymmensormijärjestelmän lisäksi) viettänyt tappelemalla koodien kanssa. Mikä ihme niissä oikein mättää? Menen kuitenkin selvimään niitä koodeja, olisi kiva saada ne toimimaan... Jos joku tuntee itsensä siinä asiassa erityisen hyväksi, pistä kommenttia.