Olen huono siivoamaan. Jään aina tutkailemaan löytyneitä tavaroita, ja siivoaminen unohtuu. Samaan liittyy sekin, että minulla on liikaa ylimääräistä tavaraa. Sitä ei vain ole tullut heitettyä pois, jos sitä kuitenkin tarvitsisi vielä... Niinpä sitä aina jää, ja varastossa ja kaapeissa lojuu tavaraa jota ei ikinä kuitenkaan tarvi. Ironista onkin se, että juuri se tavara,  jota sittenkin tarvitsisi, onkin heitetty pois...

Löysin varastosta yatsyn. Se on siis noppapeli, jossa on viisi noppaa ja niillä pitää saada annettuja yhdistelmiä. Pikkuisena päiväkodissa sitä tuli pelattua varsin paljon. Olin siinä aika haka. Moneen vuoteen en ole siihen koskenut (kuinka kauan siitäkin nyt on?). 

Lukemistossa tällä hetkellä Erlend Loen Supernaiivi. Pidän siitä jo nyt, vaikka olen vasta sivulla 90. Hyvin helppotajuista tekstiä mutta kuintenkin sitä voisi ajatella vaikka kuinka paljon.

"Kaikkein mahtavinta tässä hommassa on ajatus siitä, etten minä itse ole pyytänyt päästä tänne elämään. Minä vain satun olemaan täällä. Niin kuin
kaikki muutkin. Me kaikki satumme olemaan täällä. Mutta me emme ole pyytäneet päästä tänne. Syy ei ole meidän."